Στατιστικά στοιχεία Google

εικονική περιήγηση Θεσσαλονίκη, εικονική περιήγηση, panoramic's, panoramics, virtual tour, 3d tour, 360 tour, τρισδιάστατη απεικόνιση, 360, εικονική περιήγηση 360º, τρισδιάστατη προβολή, Business view, Google Business view, street view, Google street view, εικονική πραγματικότητα, τρισδιάστατη αποτύπωση, ρεαλιστική απεικόνιση, ρεαλιστική προβολή 360, κατασκευή ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη, 3d φωτογράφιση, πανοραμιψς, φωτογράφιση επιχειρήσεων, εικονική περιήγηση google street view
Dec 21 2015

Στατιστικά στοιχεία Google

ΟΙ ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΣΕ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Όσοι προβάλλουν μια καταχώριση με εικονική περιήγηση έχουν διπλάσιες πιθανότητες να ενδιαφερθούν να κάνουν κράτηση σε αυτή. Επιπλέον, ιδιαιτέρως ανάμεσα στους χρήστες ηλικίας 18-34 ετών, υπάρχουν 130% περισσότερες πιθανότητες να κάνουν κράτηση βάσει μιας περιήγησης.

εικονική περιήγηση Θεσσαλονίκη, εικονική περιήγηση, panoramic's, panoramics, virtual tour, 3d tour, 360 tour, τρισδιάστατη απεικόνιση, 360, εικονική περιήγηση 360º, τρισδιάστατη προβολή, Business view, Google Business view, street view, Google street view, εικονική πραγματικότητα, τρισδιάστατη αποτύπωση, ρεαλιστική απεικόνιση, ρεαλιστική προβολή 360, κατασκευή ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη, 3d φωτογράφιση, πανοραμιψς, φωτογράφιση επιχειρήσεων, εικονική περιήγηση google street view

ΔΥΟ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ

Μεταξύ των ερωτηθέντων, 67% θέλουν περισσότερες εικονικές περιηγήσεις σε καταχωρίσεις επιχειρήσεων. Από τους υπόλοιπους, το 26% ήταν αδιάφοροι και το 7% δήλωσαν ότι δεν ήταν απαραίτητες περισσότερες εικονικές περιηγήσεις.

εικονική περιήγηση Θεσσαλονίκη, εικονική περιήγηση, panoramic's, panoramics, virtual tour, 3d tour, 360 tour, τρισδιάστατη απεικόνιση, 360, εικονική περιήγηση 360º, τρισδιάστατη προβολή, Business view, Google Business view, street view, Google street view, εικονική πραγματικότητα, τρισδιάστατη αποτύπωση, ρεαλιστική απεικόνιση, ρεαλιστική προβολή 360, κατασκευή ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη, 3d φωτογράφιση, πανοραμιψς, φωτογράφιση επιχειρήσεων, εικονική περιήγηση google street view

ΤΟ GOOGLE ΕΙΝΑΙ ΝΟΥΜΕΡΟ 1 ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ

Κατά την αναζήτηση για εστιατόρια και ξενοδοχεία στο διαδίκτυο, 62% των ερωτηθέντων χρησιμοποιούν το Google.

εικονική περιήγηση Θεσσαλονίκη, εικονική περιήγηση, panoramic's, panoramics, virtual tour, 3d tour, 360 tour, τρισδιάστατη απεικόνιση, 360, εικονική περιήγηση 360º, τρισδιάστατη προβολή, Business view, Google Business view, street view, Google street view, εικονική πραγματικότητα, τρισδιάστατη αποτύπωση, ρεαλιστική απεικόνιση, ρεαλιστική προβολή 360, κατασκευή ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη, 3d φωτογράφιση, πανοραμιψς, φωτογράφιση επιχειρήσεων, εικονική περιήγηση google street view

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

Η ποσοτική έρευνα αγοράς διεξήχθη τον Ιούλιο του 2015 από μια ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών αγοράς με στόχο να κατανοηθεί η επίδραση των εικονικών περιηγήσεων στην αύξηση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών για τοπικές επιχειρήσεις (συγκεκριμένα όσον αφορά την πραγματοποίηση κρατήσεων σε ξενοδοχεία ή εστιατόρια).

  • Διεξήχθη μια διαδικτυακή έρευνα με καταναλωτές που είχαν κάνει αναζήτηση στο διαδίκτυο για εστιατόρια ή ξενοδοχεία κατά τις προηγούμενες 30 ημέρες (χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε συσκευή).
  • Συγκεντρώθηκε συνολικό δείγμα 1201 ερωτηθέντων από τις 21 Ιουλίου έως τις 2 Αυγούστου 2015.
  • Δημιουργήθηκαν διαφορετικές εκδοχές μιας καταχώρισης τοπικής επιχείρησης (η μία για ένα ξενοδοχείο και η άλλη για ένα εστιατόριο), οι οποίες περιλάμβαναν βασικές πληροφορίες, φωτογραφίες ή/και εικονική περιήγηση (για τη δημιουργία κάθε έκδοσης χρησιμοποιήθηκαν τα ίδια πολυμέσα).
  • Οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να δουν μία από τις διαφορετικές εκδοχές για κάθε επιχείρηση (με τυχαία σειρά). Κάθε ερωτώμενος είδε:
    • 1 καταχώριση ξενοδοχείου + 1 καταχώριση εστιατορίου, καθώς και
    • 1 καταχώριση με εικονική περιήγηση + 1 καταχώριση χωρίς εικονική περιήγηση.

    Σημείωση: Η παρουσίαση των εναλλακτικών καταχωρίσεων τυχαιοποιήθηκε ομοιόμορφα και με συνέπεια σε όλο το πεδίο έρευνας.

  • Μετά την προβολή κάθε καταχώρισης, ζητήθηκε από τους ερωτηθέντες να κάνουν μια κράτηση.
  • Οι αξιολογήσεις για τις εναλλακτικές καταχωρίσεις (με ή χωρίς περιήγηση) συγκεντρώθηκαν με στόχο να κατανοηθεί η επίδραση των εικονικών περιηγήσεων στο ενδιαφέρον για τις επιχειρήσεις που παρουσιάστηκαν.

Πηγή: Google street view trusted

Translate »
error: No copy paste option