TIPS & TRICKS

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟ GOOGLE STREET VIEW

Πρίν την φωτογράφιση

Καλό θα είναι να ασχοληθείτε με μερικά πράγματα πρίν την φωτογράφιση, προκειμένου να μην το μετανιώσετε μετά.

Τα παρακάτω tips αποτελόυν περισσότερο μια λίστα από προτροπές και φιλικές συμβουλές καθώς και από πράγματα που μπορεί να έχετε ξεχάσει να τσεκάρετε, παρά κάποια υποχρέωση.  Μη ξεχνάτε οτι οι εικόνες θα καταχωρηθούν και θα προωθήσουν την επιχείρηση σας στην Google, την μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμιώς, με εκατομμύρια χρήστες ημερησίως.

Ας δούμε μερικές λεπτομέρειες που μπορεί να κάνουν την διαφορά:

Εξωτερικά

  • Επιδιόρθωση ζημιών
  • Αντικατάσταση σπασμένων τζαμιών
  • Επιδιόρθωση ή αντικατάσταση λανθασμένων σημάτων/πινακίδων
  • Ίσιωμα στραβών πινακίδων
  • Πλύσιμο τζαμιών σε πόρτες και παράθυρα
  • Αφαίρεση αυτοκόλλητων
  • Κλάδεμα δέντρων
  • Πότισμα λουλουδιών
  • Συλλογή σκουπιδιών στον περιβάλλοντα χώρο/πεζοδρόμιο/θέσεις πάρκινγκ
  • Μεταφορά αντικειμένων,οχημάτων και ποδηλάτων μακριά από την κύρια είσοδο
  • Πλύσιμο των οχημάτων της εταιρείας
  • Αφαίρεση καλυμμάτων από εξωτερικούς καναπέδες, πισίνα κλπ.
  • Τακτοποίηση μαξιλαριών στους καναπέδες
  • Άνοιγμα ομπρελών
  • Αφαίρεση ή απόκρυψη καλωδίων
  • Αντικατάσταση καμμένων λαμπών

Εσωτερικά

  • Καθαριότητα (π.χ. ξεσκόνισμα, σκούπισμα, σφουγγάρισμα)
  • Ίσιωμα στραβών αφισών, κάδρων, πινακίδων
  • Αφαίρεση ακαταστασίας και άχρηστων αντικειμένων
  • Τακτοποίηση και ευθυγράμμιση τραπεζιών
  • Τακτοποίηση αντικειμένων πάνω στα τραπέζια
  • Αντικατάσταση καμμένων λαμπών
  • Κλείσιμο των πόρτων που οδηγούν σε ιδιωτικούς χώρους.
  • Φρεσκάρισμα λουλουδιών
  • Αφαίρεση στάχτης από το τζάκι
  • Αφαίρεση οποιουδήποτε αντικειμένου δεν επιθυμείτε να εμφανίζεται στην τελική εικόνα
Η επιλογή της στιγμής της φωτογράφισης στη διάρκεια της ημέρας είναι πολύ σημαντική. Ξέρουμε οτί υπάρχει δέσμευση από το ωράριο λειτουργίας και οτί τις περισσότερες ώρες της ημέρας έχετε πελάτες, ωστόσο καλό θα είναι να διαλέξετε μια στιγμή, που μόνο εσείς ξέρετε, κατά την οποία, α) οι συνθήκες φυσικού φωτισμού β) κίνησης, κυκλοφορίας (για την εξωτερική λήψη) κλπ, ευνοούν περισσότερο την εικόνα της επιχείρησής σας.
Συνήθως το ραντεβού της φωτογράφισης καλό είναι να κλείνει σε βραχυπρόθεσμη περίοδο 1-3 ημερών, ώστε να έχετε μεριμνήσει για τις προβλέψεις των καιρικών συνθηκών.
Εικόνες από βροχερές ημέρες, βρεγμένα πεζοδρόμια και γκρι χρώματα, έχουν μικρότερη επίδραση.

Κατά την διάρκεια της φωτογράφισης

Σκεφτείτε σοβαρά αν θα θέλατε να έχετε κόσμο κατα τη διάρκεια της φωτογράφισης.
Η φωτογράφιση μπορεί να γίνει και με ή χωρίς κόσμο. Με λίγο κόσμο ή με πολύ κόσμο. Μπορείτε να κάνετε ακόμη και event για την Google street view φωτογράφιση, ωστόσο αποτελεί δική σας υποχρέωση να έχετε ενημερώσει για αυτό το σκοπό τους υπαλλήλους καθώς και τους πελάτες σας. Σκέφτείτε επίσης οτί όσο περισσότερος είναι ο κόσμος, τόσο λιγότερο μέρος του χώρου είναι εμφανές.
Σε περίπτωση ύπαρξης προσώπων η πολιτική της Google επιβάλλει ή την τεχνητή θόλωση τους ή σε περίπτωση που επιθυμείτε να φαίνονται, απαιτείται η υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης καταχώρησης στο Street View των προσώπων που εμφανίζονται. Δείτε περισσότερα εδώ.
Η δική μας πρόταση είναι η φωτογράφιση να γίνεται χωρίς κόσμο.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ GOOGLE STREET VIEW

Translate »
error: No copy paste option