Η Google αφιερώνει πλέον ειδικά για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις μεγάλο μέρος της τεχνολογίας του Google street view με σκοπό την ανάπτυξη του συστήματος αναζήτησης και προβολής των ξενοδοχείων. Πιο συγκεκριμένα, εκτός από την ενσωμάτωση του “Δείτε μέσα” στα αποτελέσματα αναζήτησης, έχει δημιουργήσει ειδικά φίλτρα ώστε να εμφανίζονται τα σημεία ενδιαφέροντος ενός ξενοδοχείου (δωμάτια όλων των ειδών, λόμπι, πισίνα κλπ) καθώς και τη σύνδεση τους με το σύστημα κράτησης, κάνοντας έτσι τη ζωή των χρηστών ευκολότερη και την προβολή των ξενοδοχείων πολύ λειτουργική.
Το πρόγραμμα street view για επιχειρήσεις, λειτουργεί από το 2012, ενώ στην Ελλάδα ξεκίνησε στα τέλη του 2015. Ενδεικτικό της επιτυχίας είναι ότι την πρώτη χρονιά εντάχθηκαν στο πρόγραμμα 100.000 επιχειρήσεις μόνο στις Η.Π.Α. ενώ ο αριθμός αυξήθηκε περισσότερο τα επόμενα χρόνια. Πλέον σε μεγάλες πρωτεύουσες ή τουριστικούς προορισμούς πολλά είναι τα ξενοδοχεία που έχουν αγκαλιάσει το Street View, ενδεικτικό παράδειγμα η πόλη του Λονδίνου.
Μια εικόνα, χίλιες λέξεις.